 | |
|
 |
Це цікаво |
01.12.2006 16:18
Червоне вино корисне для серця! Дослідники з Великобританії знайшли в червоному вині нові компоненти, що сприятливо впливають на серцево-судинну систему. За даними вчених, концентрація корисних речовин у вині істотно варіюється в залежності від технології виробництва алкогольного напою. Звіт про дослідження опублікований у журналі Nature. Дані численних досліджень свідчать про те, що помірне вживання червоного вина значно знижує ризик серцево-судинних захворювань. За одній з версій, причиною тому є речовина, що міститься в червоному вині, за назвою ресвератол. У той же час концентрації ресвератолу у вині настільки малі, що для того, щоб відчути його позитивну дія, вино необхідно пити у величезних кількостях.
Кореспондент.net
Всі заголовки
|
|
|
| |  |