 | |
|
 |
Це цікаво |
08.06.2007 17:36
Вживання безалкогольного пива забезпечить здорову старість! Іспанське товариство дієтології та харчування разом із групою вчених університету Валенсії провели дослідження, у результаті якого з’ясували, що помірне споживання безалкогольного пива дозволяє знизити ризик виникнення серцево-судинних захворювань у старості. У дослідженні, яким керувала доктор факультету медицини університету Валенсії Вікторія Вальс, брали участь ченці іспанського міста Леон, які і допомогли вченим підтвердити корисні властивості пива.
50 священнослужителів віком до 68 років протягом 45 днів щодня одержували по дві пляшки безалкогольного пива на кожного. А після піврічної перерви, вони протягом місяця одержували концентровану витяжку хмелю.
Зробивши необхідні аналізи, фахівці заявили, що експеримент видався успішним, тому що загальний рівень холестерину в крові ченців упав на шість відсотків, також знизився вміст інших речовин, пов’язаних з підвищеним ризиком виникнення серцево-судинних захворювань і запальних процесів.
Тому лікар Вальс вважає, що помірне споживання безалкогольного пива, а це близько 400 мілілітрів на добу, може сприяти скороченню патологій на старості.
Кореспондент.net
- Як хитрують супермаркети, щоб продати нам прострочені продукти! Згідно до санітарного законодавства, продукти, термін вживання яких закінчився, вважаються небезпечними, і їх подальша реалізація заборонена, – говорить головний санітарний лікар столиці Ірина Козлова. – Торговці, у яких з`явився прострочений товар, зобов`язані його або утилізувати, або передати в комунальне підприємство «Притулок тварин». На практиці згодувати прострочене чотириногим друзям в супермаркетах не поспішають. Цвіль зішкрібають, і виходить цілком свіженька нарізка сиру або ковбаси.
Всі заголовки
|
|
|
| |  |